Jag lovar och jag svär

Oj vad aktiv jag är på bloggen känner jag.
Men det tar vi inge extra för!


Förra helgen var en utav dem bästa på länge måste jag erkänna.
Hade Adéle på besök ifrån torsdags kväll till måndag runt lunch.
Hade mye trevligt och jag mådde allmänt bra med massa film, bilåkning ifrån Eskilstuna till Västerås ett antal gånger, fika och lunch i Vasaparken med härliga männsikor och en vovve vid namnet Pepsi som vi lånade med oss bara för att vi kunde.

Vid ett svagt tillfälle sa jag att jag skulle springa Vårruset.
För första gången dessutom!
Har bara haft två månader på mig att jobba upp konditionen för att orka med det. Men det ska nog gå bra.
Och jag måste säga att tiden har gått FRUKTANSVÄRT fort, för vårruset är redan på måndag kväll.
Nej jag har ingen panik. Nejnej, inte alls.
Klara loppet under 30 minuter har jag lagt mitt mål på. Allt går bara man vill!


Efter jag springit loppet får jag mitt pris.
Haha nejdå men Adéle kommer till Västerås på måndag kväll också. Så då åker hon med mig hem till lilla Kolbäck och stannar ett antal nätter.
Sen så har vi ju Spring Pride i Eskilstuna den helgen också. Det är ju så nära så det är ju nästan givet att man åker på det.
En vecka att se fram emot med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0