You don't spell it, you feel it

Idag så bråkade jag med en Bullmastiff om vem utav oss som skulle gå på den relativt torra gången ute i hagen...det slutade med att det blev jag som fick gå i blöta gräset. Jag kunde lika gärna bara ha gått i strumpfötterna. Jag blev sjukt blöt. Tack Zack!

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag tror jag...


Jag rensade även upp Jennifer ENORMA klädeshög inne i sovrummet! Där kan vi snacka om horisontell garderob. Jag passade även på att rensa ur min garderob...vilket jag inte gjort sen jag gått ner i vikt...oj så mycket kläder som är alldeles för stora! Kul!


Mamma
: "Vi har inte nån brottsliing, ingen missbrukare, ingen utlänning i släkten men vi har en lesbisk! Vi har ingen som sticker ut förutom dig."
Det känns bra att man klassas inom samma kategorier som brottslingar och missbrukare.


Idag så bråkade jag med en Bullmastiff om vem utav oss som skulle gå på den relativa torra gången ute i hagen...det slutade med att det blev jag som fick gå i blöta gräset. Jag kunde lika gärna bara ha gått i stumpfötterna. Jag blev så sjukt blöt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Checka din text igen vettja, där det står "ingen utlänning"

fast det står inte det.

du har lyckats fått in något annat där också..



OCH RÖR INTE MIN GARDEROB PÅ GOLVET... eheheee

2011-05-16 @ 23:30:00
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0