Wherever you go. Whatever you do. I will be right here waiting for you

Idag så bestämde jag mig för att kolla hur lång tid det skulle ta att cykla till jobbet. Javisst, avfärden började 09.25 och det gick relativt lätt att cykla dit. Tog 15 minuter. Men hem...åh herregud! Jag höll på att avlida! Jag hade stans jävla hårdaste motvind! Det tog 35 mminuer hem. Mina ben tog ut skilsmässa denna dag. Resan varade i 50 minuter och låg på 1 mil.


Fick ett samtal ifrån chefen och hon och hon frågade om jag kunde ta kvällspasset också (Jag skulle jobba eftermiddagspasset) fast hon frågade inte. jag kunde tyda på att om jag inte kunde så var det ingen som skulle jobba. Men eftersom jag är så sinnessjukt snäll så tog jag det. Så jag jobbade ifrån 14.30 till 20.30, uuuungefär.


Alltså vissa männsikor skulle jag vilja skaka om riktigt jävla ordentligt och fråga om dem själva vet vad dem egentligen håller på med! Jag blir så trött! Men visst, fortsätt du. jag kan vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0