Ups and down

Jag är inte helt övertygad om att det åskade inatt/morse eller om jag bara drömde det. Men folk skrev det så jag får väl gå på det. Typiskt att man ska missa årets första åska. Det som är så galet mysig att sitta ute på balkongen och  bara lyssna och kolla på när det blixtrar och dundrar.

Hundarna tyckte inte det var fullt lika mysigt när det åskade. En schäfer var tydligen väldigt rädd så hon blev ganska så väldigt dålig i magen...myyyys! Hennes box var inte så mysig när jag kom dit idag. Stackars liten.

Klippte gräset idag igen och rensade ogräs i nån timme vid hunarna också. Jag tycker det är väldigt roligt att göra det...konstigt? Ja det är det mycket säkert. Men det bjuder jag så gjärna på. Men jag ljuger om jag säger att det är skönt för ryggen...ryggskott nästa. Hej och hå!

Ikväll så håller vi tummarna för Eric Saade som ska kvala in i ESC. Inte roligt att kolla på det själv men vad ska man göra om man inte har nån att kolla på det med? Jo man sätter isg ner själv i soffan, sitter och tänker på hur jävla gott det skulle vara med godis och kollar på semifinalen ändå.

Idag blev det inge trampande på Orbitreken. Jag känner att kroppen skulle vilja villa nån dag eller två. Jag är ju ändå ute och går med hundar i flera timmar om dagen så helt utan motion blir jag icke.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0