Twisted mind

Dålig humor much?
Det är mycket möjligt men helvete vad jag skrattar åt Jan Stenmarks bilder! Det är helt sinnes!








Underbart är bara förnamnet!


Idag har jag städat hemma hos mormor och morfar, solat i nån timme ute i stugan och jobbat. Klippte gräset på hon som äger hundpensionatets egna gräsmatta...jag tror hon uttnyttjar mig haha men what the hell! Det är kul att klippa gräs!
Jag har även käkat cashewnötter och lyssnat på Rix Fm-festialen i telefonen. Det är helt okej men jag skulle hellre velat vart där och lyssnat på det live med systra min. Men jag har inte råd.

Bild ifrån soliga Uppsala.

I picked a flower for you!


I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0