There are pictures in her eyes, they're a thread up for the skies

Igår natt så vaknade jag 00.30 och såg att jag fått ett sms, svarade på det sms och fick för mig att det var dags att gå upp eftersom klockan på mobilen inte stämmde. Men när jag kom in i köket insåg jag att det var nått som var galet...det var mörkt ute. Klockan i köket funkar inte. Den har stått på 08.15 i några veckor nu. Så jag går till datorn och sätter på den. Jomenvisst, klockan var 00.30 så det var bara att gå och lägga sig igen. Jag älskar när man är helt borta i bollen.
Och inatt så vaknade jag klockan 02.00 och trodde jag behövde gå upp! Vad håller jag på med egentligen?!


Jag var ledig idag! Galet skönt måste jag säga. Vaknade först 7 men somnade om till 8. Varför sova länge när man kan? -.-
Gick hem till mor och far och snattade mat där. Paj, Omnomnom! Sen åkte jag ut till stugan och skulle klippa gräset där. Mormor och morfar var också där och hade köpt med sig fruktansvärt god fika! DUMTDUMTDUMT! Det går ju inte att motstå! Och så blir det ju inte bättre utav att morfar sitter och tjatar på en att man ska ta ännu mer haha. Det är inge bra att hälsa på mormor och morfar när man försöker gå ner i vikt...

Har även kört ett pass på mitt lilla hemmagym. Bättre än ingenting iallafall den saken är klar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0