Springpride!

Tjohej! Nu var det ett litet tag sen jag uppdaterade här men det tar jag igen nu.


I fredags förmiddag åkte syster och jag in till stan för köpa lite kläder som jag hade tänkt att ha på mig på brors student. Tillslut hittade vi allt jag hade tänktmig men fasiken så svårt det skulle vara att hitta ett par röda shorts!
Det blev en vit shorta, två linnen (Jag har inte tänkt att ha på mig båda två sammtidigt) och en vit hatt. Finfina inköp! Ganska så dålig bild på hur outfiten blev med det får duga!





Och så igår så var det Springpride i Eskilstuna! Kalaskul! Det var lite uppträdande innan paraden började men dem var väldigt roliga och underhållande! Sen klockan 15.00 så började paraden. Jag och syster gick ganska långt fram och det var väldigt roligt! Träffade på Chokko och några utav hennes vänner efter ett tag när paraden hade vandrat en bit. Sen efteråt så möte vi Betty och ett par till. Vi gick till parken och satte oss och väntade på Frida och Emma som skulle komma lite senare. Sen så kom Loppan och Kakan. MYCKET trevliga människor måste jag säga! Jag kan ju inte påstå att det var det ultimata vädret att sitta ute i...blåste storm!
Skjutsade hem Loppan så hon kunde hämta biljetterna till cluben som vi då sen skulle till. Även Viktoria följde med. Jag gjorde henne besviken under kvällen...jag ville inte hångla. Men vafan!, sån är inte jag och gör det direkt. Sen vidare till förfest hos en som hette Jojje, galet mycket folk blev det iallafall. och finns det inte sotolar så använder man sig av katt"möbler"! Sen vidare till Mc Donalds! MAAAT! Hungrig som ett as var jag! Sen tillbaka till förfesten. Jag var mest med Kakan inne på cluben och när vi höll varandra i handen och gick ut för att ta frisk luft så stannar en kille precis fraför oss och först vrålglor som att han känner oss och sen så säger han "NEEEJ MEEEN GUUUUUD SÅ GULLIGA NI ÄÄÄÄR! DET ÄR JU SJUUUKT! ÄR NI TILLSAMMANS? INTE? NEJ MEN NI VAR GULLIGA ÄNDÅÅÅ!
haha snacka om att det var underhållande! Vi mötte på han flera gånger under kvällen och vi fick höra varje gång hur gulliga vi var tillsammans! haha.
Och nått jag absolut inte är van vid är att jag fick höra väldigt många gånger hur söt och snygg jag var! Det var väldigt roligt att höra! Men jag ljuger om jag säger att jag inte blev generad. Och att jag hade fint hår/frisyr fick jag höra!
Sen bar det iväg hemåt, med bilen proppful med folk som låg och sov, nejdå men dem var trötta. Vi fick ta stans fetaste omväg för att kvicksundsbron var trasig eller nått liknande! Fyfan trodde aldrig att jag skulle komma hem, men klockan 5 ungefär var jag hemma! Sjukt skönt att lägga sig i sängen!
Men detta var en dag/kväll att minnas! Det vill jag lova!



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är värd alla skojigheter som livet erbjuder! Greppa tag i något och bara häng med, man kan ALDRIG ha FÖR roligt. Jag blir så glad när du vågar!!

2011-05-30 @ 07:14:44
Postat av: Nettan

Sv: Jag tar så många chanser jag får, kan och vågar! <3

2011-05-30 @ 14:47:24
URL: http://findingyou.blogg.se/
Postat av: Jennifer

lägg ut mer bilder på det du ritat :D

2011-11-08 @ 13:09:19
URL: http://tofflor.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! Jätte fin blogg du har! händer idag :)? följas via bloglovin:)?

2011-11-08 @ 18:57:49
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0