Kondition? Vad är det..

Fyhelvete vilket skönt väder det har varit idag! Jag klagar INTE!

Dagen började med att klockan ringde 07.15 och åkte till jobbet 07.50. Slutade det jobbpasset 11.30, åkte hem och körde 3km på Orbitreken, duschade, gick och satte mig på bryggan i en timme, gick hem och åkte till andra jobbpasset som började 14.30. Slutade 17.00 och åkte ut till stugan och skulle sola. Trodde att jag skulle bvara själv där ute men det visade sig att typ halva släkten var där ute! Trevligt.
Åkte hem 19.00 och gick hem till mor och far. Traskade sen hem klockan 21.00 och tänkte att jag skulle köra 1km på Orbiteken lite sakta så jag inte skulle bli så svettig...ja det slutade ju inte riktigt som jag planerade...jag körde 30 minuter och lyckades trampa 8.1 km och svettig blev jag!
Känns väldigt bra måste jag säga. Fick jag inte så ont i fötterna så skulle jag ha fortsatt ett tag till men så blev det icke. Så efter ännu en dusch sitter jag här ganska så slut efter ännu en dag full med saker.


haha morfar visade mig idag hur han ramlade i vedbon för ett litet tag sen. Han sa att han fastnade med byxbenet i en motor som stod vid kanten, slog axeln i hyllan, ramlade raklång ner på golvet, daskade i huvudet i ett bilbatteri! Och mitt i alltihopa tänkte han "Detta blir sista vändan!" och när han låg på golvet tänkte han "Är jag död?" haha fyfan vad jag garvade...skadeglädje? Men morfar berättade det på sånt roligt sätt så det lät så sjukt!


Systra mi åkte iväg till en kompis i Västervik igår och jag vet inte hur länge hon skulle bli borta men ett par dagar iallafall skulle jag tippa på. Så jag är ensam med två lite halvt hysteriska katter som vill ha all uppmärksamhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0