It feel like I'm waiting for something that's never gonna happend

Igår kväll så kollade jag på en skräckfim och det slutade med att jag sov hemme hos mamma och pappa...
Den hette "Insidious" och det är skaparna av Paranormal Activity och Saw som gjort den.
Det var paranormala saker med i filmen...och DET om nått skrämmer skiten ur mig! Så jag sov på soffan hemme hos mor och far.

Kollade även på Eurovision Song Contest 2011 igår och det gick ju riktigt bra för lilla Eric! En 3:dje plats för Sverige.  Inte så kul att kolla på ESC själv men det alldeles utmärkt det också!

Idag på morgonen åkte jag hem till mormor och morfar och städade av deras lägenhet. Dem själva tycker inte att det är nödvändigt men dem kollar inte så noga och så hade jag lovat mamma att jag skulle göra det.
Sen åkte jag hem och städa av här hemma, så nu är det rent och fint även här.

Därefter ställde jag mig på Orbitreken. Jag körde 1.5mil denna gång, tog 1 timme ungefär! Det konstiga är att jag inte blir allt för trött! Say what?! Det är fötterna om tar all stryk! Jag får väl öka tempot lite nästa gång. Det börjar kännas som att jag börjar komma igång med detta nu, det är finfint det! Usch vad jag vill komma i form! Helst nu, men det vet jag ju inte är möjligt.

Jag funderar på om jag ska åka och fiska idag! Första fisket detta år vekar bli galet sent! Känns en aning konstigt måste jag säga.



I t ' s   a   n e w   d a w n
I t ' s   a   n e w   d a y
I t ' s   a   n e w   l i f e
F o r   m e
A n d   I ' m   f e e l i n g   g o od

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är ju på riktigt dum i hela huvudet!

Bara så att du vet.. 1.5 mil? idiot!



eheeeheh

2011-05-15 @ 17:36:00
URL: http://jennifercarlsson.se
Postat av: jennifer

Men fuck you! :(

Du vet inte hur mycket jag springer här i Västervik!!!

2011-05-15 @ 22:28:31
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0