Schtek

Idag kan man inte säga att vi inte har utnyttjat solens alla timmar!
Åkte ut till stugan så vi var där till klockan 09.15. Satte oss i solen direkt och gassade! Jag tänkte att jag skulle sola baksida så jag la mig på mage i solstolen...Jennifer tyckte jag hade väldigt fin ställning. Och jag kan inte påstå att det var skönt. Ryggen blev vikt åt fel håll och så kunde jag inte andas riktigt som jag skulle.


Skönt eller vadå?!


Sen så ville jag gå ner/upp(?) till stenbrottet och svalka benen så då gjorde vi det och det var en ödla/salamander som tydligen inte var rädd för männsikor som simmade där i vattnet...liiitelite äckligt men den var inte så stot. Kanske 10cm. Och kallt vatten var det! Men jag ville ju svalka mig så jag ska inte klaga!


Doppet fick 2 tummen-upp!

Åkte ifrån stugan och solen klockan 17.00 ungefär, kom hem en snabbis sen bar det iväg in till Hallsta för att kolla på cruisingen som åkte genom stan...många raggarbilar finns det. Avslutade även dagen med lite kinamat! Gott som satan var det.

Och nu så sitter jag här och är alldeles slut i hela kroppen! Att man kan bli så trött av att sitta 8 timmar i solen. Men jag klagar icke. Det har vart en helt underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0