AWE...wait for it...SOME!

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade här men vem klagar?

Det ända som har vart som är värt att nämna är väl midsommar. Jobbade på morgonen, fick sluta lite tidigare så jag åkte hem, bytte om och fixade till håret och åkte sen vidare ut till stugan där resten av släkten var och skulle käka midsommarmat. Började sen jobba igen klockan 14.30 så det var ju bara att byta om igen och åka ut till hundarna. Fick även nu sluta tidigare så jag åkte ut till stugan igen och käkade kvällsmat där ute.
Mysigt, trevligt och lugnt.

Ego-pic!



Klä "granen" måste man ju också göra! Och då tar man den längsta personen som går att hitta och sen den fegaste personen som går att hitta och sätter den på den långe killens axlar och vips så har man en "klä-granen-maskin"!



Och så igår så kom Emma hem till mig och jag var lite sådär hysteriskt nervös! Men det gick bara bra! Vi kollade på film, sen innan filmen tog slut så började det åska och blixtra så det blev strömavbrott. Blev bjudna hem till mamma och pappa på mat eftersom man inte kunde laga mat (Dem hade pastasallad och pangkaka klart) spelade kort, åkte ut till hundarna och kollade lite, gjorde pappersbåtar och släppte ner dem i ån så dem fick åka med strömmen och så gick vi på en väldigt trevlig promenad!



OCH SIST MEN INTE MINST!
JAG SKA PÅ PEACE AND LOVE! Helst sinnessjukt roligt! Mitt humör är uppe på topparna vill jag lova!
Och jag älskar mamma och pappa mer än någon annan här på jorden! Som haf gjort det möjligt för systra mi och mig att åka på P&L! 5-dagars festivalpass med camping! GÖTT!




Kommentarer
Postat av: jennifer

Eller så kan du uppdatera din blogg?

2011-07-18 @ 22:25:23
URL: http://jennifercarlsson.se
Postat av: Sannie - Life in the USA

fan vad snygg du är, hallå! :O

2011-07-24 @ 16:12:08
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0