I'm not alone

Ja men det kanske är dags att ta en liten uppdatering här på min så kallade blogg.

Orka skriva om allt som hänt under tiden jag inte skrivit nått här! Nej det gör man bara inte.

Jag kan ju iallafall berätta att jag har klippt mig och färgat håret! Kolsvart! Drastiska förändringar vill jag lova! Men det är bra, nytt och fräscht!
Så vackurt bidde det!



Fick även veta att jag får ledigt den 5 till den 7 Augusti så jag kan vara inne i Stockholm under Pride! (Skulle helst velat ha ledigt hela veckan men det jättade jag inte fråga om när chefen lider av personalbrist) Och så kanske jag redan har hittat ett boende under den tiden också, det vore ju kalas om det skulle fixa sig! Åh detta kommer bli awesome! Tagga till tusen!

Nått mer?...


Ja, jag ska förmodligen tälta med Ida på onsdag nästa vecka! Fiska, bada och grilla. Kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det! Så jag hoppas på uppehåll och fint väder.



Det var väl allt som är värt att nämnas. Kalas!
Kort och gott om vad som hänt och kommer att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0