Utekvällar

I fredags kväll så satt jag och snackade med Linda på msn, hon skulle ha gått ut på krogen med en kompis men som bangade.
Så Linda frågade mig om jag ville följa med henne ut. Jag var lite tvecksam först men det slutade med att jag gick ut på krogen.
Vi körde nycktert och hela köret, satt i en soffa och pratade tills krogen stängde 02.00, sen åkte vi hem till henne och fortsatte prata om allt och ingenting till klockan blev 04.45.
Det var väldigt trevligt måste jag säga! :D






Och igår kväll (lördag) så följde jag med henne på en grejj som hette "Rockkarusellen" på Sigurd. Det var 25 lokala band som spelade/tävlade. Det var vissa riktigt bra band men några sög ganska hårt haha
Största delen av alla band var inte rikigt i min musiksmak.
Det var nån typ av metallgenre, dem growlade mycket. Jag gillar vissa typer av growl men ibland kan det bli lite extremt för min smak.
Men det var en tjej som stod framme på scenen och skulle sjunga. Såg väldigt bra ut och galet smal.
Och så började hon sjunga och snacka om att man blev förvånad.
Hon började growla direkt och det lät nästan som en man hehe men jag blev väldigt imponerad! Det var coolt att se henne uppträda!



//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0