Idol turné i Gävle

Var då på "Idol Live! Turné" i Gävle igår och det var näääästan lika awesome som förra gången men bara nästan ;)
Sassa fick teckningen på henne och Jennifer och blev jätteglad för den och sa att den var till och med finare än fotot ^^ Det tackar vi för! Och jag får ju tamefan talsvårigheter när jag träffar henne, vadå pinsamt! haha

Gick sen vidare till efterfesten som hölls på "Goya" men det var så sjukt mycket folk så man kunde knappt röra sig och galet hög musik så man hörde inte äns vad man tänkte. Så det var ju inte fullt lika trevligt men jag "träffade" iallafall på Jennifer och Sassa, vilket jag var där för att göra :) Dem är så gulliga tillsammans!

Sen när klockan var runt 02.00 så var det bara att sätta sig i bilen och åka dem 20 milen hem igen...MYYYS!
När vi hade kommit en bit påväg hem så körde vi på ett rådjur! Eller hans bakben iallafall och det var tillräckligt mycket för att jag skulle skrika halsen av mig.

Kom hem levande iallafall, eller ja...så levande man kan vara när klockan är 04.30.



Bilder, bilder, många bilder, det gillar vi!























Bilderna är tagna av systra mi!


Kommentarer
Postat av: Allt Om Sassa

SV; Åh tack så mycket! Lägger upp dem med en gång! :)

2011-01-23 @ 21:14:39
URL: http://alltomsassa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jätte fina bilder=) Diggar din nya header med=)

2011-01-24 @ 13:03:10
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jätte trevligt att träffa dig! :)

sjukt fina bilder också, och jag älskade bilden du ritat, tack så mycket ! :D

2011-01-25 @ 14:10:29
URL: http://jnyden.blogg.se/
Postat av: Sassa

Nettan!!

Vet inte om du får detta men jag har letat efter ett sätt att få tag på dig så provar här i all desperation.. Haha. Skriv till mig på Sassa Music på facebook eller skicka ett mail!

S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0