En sömnlös natt

Okej...jag ljög, jag sov kanske 2 timmar i natt...MAX!
Jag vaknade och trodde på fullaste allvar att klockan var runt 06.00 MEN så fel jag kunde ha! Klockan var bara 01.15! Rullade runt från sida till sida, ryggen, magen (Hade människokroppen haft fler sidor så lovar jag att dem hade jag skrivit upp)
1 timme kom och 1 timme gick, 2 timmar kom och 2 timmar gick (nääästan) Jag gav upp när klockan blev 03.00, då gick jag och satte på datorn och fortsatte rita på en teckning som jag började nån timme innan jag gick och la mig och gjorde klart den ungefär klockan 04.30, gick och la mig igen (Gjorde ett tappert försök att somna om igen!) men inte gick det. Så jag gick upp och förklarade att det var morgon för min stackars kropp klockan 06.40...MYYYYS!



Detta är då den teckning som jag ritade i natt. En tändare med en "vattenlåga" eller vad jag ska säga att det är för nått...






Har även ritat klart teckningen på tärningen som jag började på...var det igår? Ja det var det nog...




Jag har vart sååå kreativ! 2 teckningar på en dag! ujuj...No-lifer!



//Nettan

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fortsätter skriva här, hur länge sammanlagt typ fick man träffa dom? Om man köper stå biljett, får man träffa dom då med?

2011-01-15 @ 17:10:56
Postat av: jullan

2011-01-20 @ 21:14:44
Postat av: jullan

shit! e du sjuk kvinna du e ju typ guds barn!! nä men du e verkligen duktig och ett + e att du gillar Sassa<3

2011-01-20 @ 21:15:49
Postat av: Nettan

Svar till Jullan:

haha det var lite att ta i kanske. Tack så mycket! :D Det är alltid ett stort plus att man gillar Sassa ^^

2011-01-20 @ 21:34:31
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0