Video ifrån Gävle

Jag testade att ladda upp videon med Sassa bara nån dag efter jag var och såg idolerna den 22 januari men det blev bara error hela tiden och jag blev jävligt lack kan jag säga så jag gav upp efter 5-6 gånger. Men så testade jag en sista gång idag och vet ni vad?! Det funkade!

Nu ska vi bara se om jag kommer ihåg hur fasiken man gjorde för att få in klippen i bloggen...
Okej, det tog ett tag att komma på det haha men nu så!

Jag glömde TOTALT bort att filma när Sassa uppträdde med "Dude Looks Like A Lady", lite dumt men aja...

Och så insåg jag lite senare att ljudet inte funkade när man zoomade med kameran..vadå askasst? Inte mycket att göra åt nu. Ljud och bild blev ganska bra ändå tycker jag :)





Fler klipp ifrån Gävle kommer förmodligen att komma upp på bloggen inom en snar framtid.


//Nettan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Åh va bra att du fick upp den=) =D

Okej jag ska göra det då... men har lite mycket att fixa med nu så det blir nog imorgon=)

2011-02-07 @ 14:59:05
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0