Nu var det klippt!

Åkte in till stan med Mamma idag.
Hon skulle på nått grejs med jobbet, käka mat och nått liknande..
Så jag sprang runt på stan och shoppade kläder och annat kul.
Jag tror jag är jävligt snål utav mig men det kan vara för att jag nyss börjat känna pengar så jag kan köpa saker till mig själv.
Men iallafall jag köpte ett par jeans, två T-shirtar och  6 bokstäver så jag kan skriva mitt namn (Nettan) som jag kan ställa ovanför tv-hyllan som jag länge velat gjort.


Och så klippte jag mig! Eller jag klippte inte mig, utan det var en frisör som gjorde det.
Alldeles underbart skönt är det att få bort pälsmössan.
Och nu så är det i princip bara min naturliga hårfärg kvar på hövvet.


Glad tjej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0