Glad påsk! Eller blev det fel nu?

Jaha, då har det vart jul och man har hunnit fyllt år också!
Det går undan när man fyller så jäkla tätt inpå julafton.

Hade både en trevlig julafton och födelsedag men alldeles för mycket gott har jag fått i mig!
Så nu säger vi grattis till mig, systra mi och lilla pappa
Jag och Jennifer blev 22 år och pappa 43 år.
Här får man inte en egen dag inte!


Haha! Kan ni gissa på vem som har vart i Thailand i 3 veckor?

Ja inte är det jag inte..

Det är ju förfan måne och sol i jämförelse med varandra. Vackurt systra mi!


Pengarna jag fått i julklapp och födelsedagspresent kommer gå till gymkort och Peace And Love-biljett! Härligt!

Nu siktar vi mot nyår gott folk!

Men nu är jag trött som en gnu och skulle kunna somna stående. Känns lite mindre bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0