Vad ska man tro på?

Idag är det 1 april och det är ju asjobbigt!
För vad ska man egentligen tro på? Vad är sant och vad är bara ett skämt?
Man vill ju inte ta tro på aprilskämt som är om nått allvarligt (Fast som egentligen bara är idiotiskt) och sen skämma ut sig, det är ju inte speciellt trevligt om jag får säga det själv.
Själv är jag askass på att lura folk eller rättare sagt, jag vågar inte! Om jag nu mot all förmodan drar ett aprilskämt så säger jag DIREKT efteråt "Nej, skojja bara!" haha fan vad kass jag är!



Min blogg har vart död ett tag nu så jag kände att jag behövde liva upp sidan lite. Gjorde även om min header för några dagar sen och jag blev rätt nöjd med den faktiskt. Även fast de inte blev så avancerad så blev den färglad och...fin?


Åh justja! Jag har även kommit till det underbara talet 20!
Det vill säga att jag har lyckats gått ner 20kg! WOOHOO! Snacka om att man är nöjd över sig själv när man ställer sig på vågen och inser att man lyckats gått ner så mycket! Helt sjukt egentligen när jag tänker efter. Det ger självförtroendet en jäkla kick uppåt!
Men jag är inte framme riktigt än så nu fortsätter vi i samma hastighet och riktning.

I och med det så bjuder jag på en glad Nettan.





Imorgon kväll så ska jag gå på en soul- och rockinspirerad musikal som heter "The Wiz" och handlar om "Trollkarlen från Oz". Min kompis Linda är med i den och jag tyckte det skulle vara roligt att gå och kolla på den eftersom hon sagt att dem jobbat mycket med musikalen. Och för att hon är med i den också såklart.


//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0