...

Varför ska allt man vill göra hindras bara för att det är pengar som fattas? Varför ska allt styras av pengar! Fyfan man kan ju deprimerad för mindre! GAH! Skjut mig långsamt.



Vem var det som bestämmde att man skulle fira Valborg tidigt på våren? Jävla idiot rent ut sagt! Man håller ju på att förfysa både händer och fötter bara för att man står och väntar på en brasa som aldrig tänds. Och så när dem väl tänder brasan blir det så sinnesjukt varmt så man bränner bort ögonlocken! Det känns ju inte helt okej.
Men man måste ju kolla på brasan, det är ju bara en gång per år så...man får väl dö en gång per år också då antar jag.



Jag vill ha sommar, sol, värme, grönt nyklippt gräs, vamt badvatten, fjärilar, blommor, en solstol och med en dricka i handen, fågelkvitter, en fin flicka och varma och sköna promenader på sommarkvällarna. NU tack!





Jag har sänkt min kroppstemeperatur till 32 grader känns det som! Ska strax krypa ner under täcket och försöka få tillbaka nån grad.


//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0