Dött värre!

Ja som sagt här var det mer dött än på en kyrkogård...men det bjuder jag på! :D eller nått...

Men vad fasiken ska jag skriva om då?

Jo jag kan ju börja med att säga att jag ska ner till Malmö på måndag! :D
Jag ska vara hos Daniella ifrån den 1 till den 3 November.
Det ska bli galet kul, lite nervös är jag dock men det är jag för allt så det är ju inte så konstigt :P
Och så tycker jag att det ska bli ganska skönt att åka den långa tågresan på 5 timmar också...konstigt nog.

---------------

Och så sitter jag och väntar på att Sassa ska utse en vinnare i hennes tävling som hon startade förra veckan :)
Jag är självklart med och tävlar och därför sitter jag och är lite...nervös? Kan man vara nervör över det? Aja skit samma! Jag håller tummarna åt mig själv iallfall :P Det vore ju grymt kul om man lyckades vinna för det betyder ju att hon gillade den OCH att dem kommer använda den på sig backdrop ett tag framöver! :DD


Man kan ju bara älska denna människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0