Bidraget och Malmö

Hejhopp i lingonskogen eller nått annat passande

Först jag jag berätta att jag hade det bäst i Malmö hos Daniella :D Jag måste säga att dem dagarna jag var där gick otroligt fort, lite tråkigt :(
Vi kollade på filmer, pratade, käkade godis, var ute och gick, gungade, gick på stan ooooch så pratade vi lite till och så fikade vi med Lasermannen...eller nej det sista gjorde vi inte men det skulle vara intressant x)

Jag brukar ha väldigt lätt att ta över dialekten som dem använder dit jag åkt till MEN Skånska är nått jag aldrig kommer kunna ta över x) För jag måste konsentrera mig gaaanska mycket för att höra vad dem säger och jag kan inte äns prata med skånsk dialekt när anstränger mig...så skånska är inget för mig :P



--------------



Jag vann ju då Sassa's Backdrop-tävling och såhär ser då mitt bidrag ut som jag vann med:



Jag är själv väldigt nöjd över resultatet :)



--------


Idag är det Idol igen och Sassa har skrivit på sin blogg att det kan komma en liten överraskning...och det tar jag som att vi kommer få se henne i TV :D Det håller vi tummarna för! Jag saknar henne i TVrutan ^^



//Nettan

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är tacksam om du behåller vår dialekt från gnällbältet! Du måste bjuda hit Daniella så vi får lära henne att även prata som oss, inte bara tänka det. Kram älskade unge!!

2010-11-08 @ 18:47:48
Postat av: Nettan

Aaaaldriig att jaag skulleee öööverge diiialekteeen ifrååån gnääällbäälteeet ;)

haha då kommer vi skrämma iväg henne x)

2010-11-08 @ 23:00:17
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0