Mika

Tjoheeej! ^^
Här var det dött! D: Men det bjuder jag så heskt gärna på :P
Vad ska jag skriva då....jo jag kan väl säga att imorgon ska Jag och Jennifer åka iväg till Stockholm och gå på Mika's konsert på Annexet :D Det ska bli kul! :D Det är alltid skojjsigt att gå på konserter ^^ Vi åker väl ifrån Västerås vid 13.00 eller nått och åker hem runt 23.00 troooor jag :) Så under ett par dagar nu så har vi knarkat Mika-låtar! Man ska ju vara bra förberedd! :D




------------------------


Och jag såg en artikelAftonbladet idag! Jag blev helt hyper! Det stog att dem förhandlar om att MUSE ska komma till Stockholm och ha en utomhusspelning i slutet av Juli! o.O Säg att det är sant! Värsta AWEOSME!!! Jag håller definitivt tummarna för detta!

Åh det käns värsta länge sen jag såg Muse i hovet den 24 Oktober D: men ändå så käns det inte så länge sen...konstigt det där jag vet xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0