Sassa på papper igen ^^

Började rita på en ny teckningSassa...igår tror jag det var (Minnet är bra men kort)
Men teckningen vill inte som jag vill! Den vill inte sammarbeta med mig, en dum sate :P Men den är ju långt ifrån klar så jag hoppas jag kan ordna till det som inte stämmer rikigt ^^

Ni kan få en liten titt på hur den ser ut än så länge och jag vette tusan om det liknar henne...sorgligt x)




Och jag läste nyss att Idolerna ska åka runt till lite olika städer nu i december :D
Glad som fasiken blev jag när jag läste att Västerås och Örebro stod med! Men det är "olika" idoler som besöker olika städer så jag hoppas verkligen att Sassa kommer till nån utav dem 2 :D

Annars så får jag väl vänta till den 8 Januari ^^
Och ojojojOJ vad jag längtar!



//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0