Kalas

Ja idag så fyller ju Jag, Jennifer och lilla pappa år ^^ Det är alltid lika trevligt att fylla år :D
Och jag kom på nu att dem inte sjöng för oss! Skandaaaal...aa, fast nää ;) Det är ju nästan pinsamt när man sitter där när all står och stirrar på en x) Så inte blev jag ledsen för det, snarare glad :P Och jag har ätit alldeles för mycket av det goda! D: Men man fyller ju inte ås så många gånger per år ;) Men nu får jag gå på svällt i 2 månader x)

Och idag har jag då fått:

1800 kr sammanlagt av släkten
PresentkortMusikbörsen1000kr av farmor och farfar (Så det blir en ny stålsträngad gitarr!)
1 kudde och 2 koppar av familjen Skanser
Trisslotter av morbror Anders



//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0