Christina Aguilera

Efter 1 veckas uppehåll av ritande så ritade jag klart denna teckning på Christina Aguilera idag :)
Den tog kanske 18 timmar att rita, men jag tappade räkningen efter ett tag så jag är inte riktigt säker :P

Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd ^^



---------------


Piercade mig i läppen för ungefär en vecka sen jag blev väldigt nöjder meeen jag kan ju inte säga att det var en rikigt höjdare om man frågar mamma...

Men huvudsaken är väl att jag blev nöjd skulle jag vilja påstå ^^


---------------


Idag är det även precis 1 månad kvar till "IDOL Live! Turné"! :D
16 dagar tills Julafton! :D
17 dagar tills jag fyller år! :D



//Nettan

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad har mamma att säga till om? Inget, du är ju vuxen! Men om detta tyckte mamma inte! ;P

2010-12-08 @ 15:50:18
Postat av: Evelina

Visa bild på hur det blev vettja=)

2010-12-08 @ 15:59:36
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0