Andrahandsval? Nej tack!

Jag har alltid varit ett andrahandsval. I alla möjliga olika samanhang.
Det har varit så enda sen jag var liten.
Jag tror jag varit allas sista chans sen ger dem upp. Och eftersom jag alltid blivit så glad när någon frågat mig så säger jag aldrig nej.
Jag är typ ett säkert kort.
Jag duger bara när inte någon annan kan eller vill.
Jag har accepterat det för att det har varit den enda möjligheten för mig att få vara någons "alternativ".
Men nu börjar jag tröttna, det sårar mig bara mer.
Mår bättre utan sånna tillfällen kan jag erkänna.


JAG kan tillochmed säga att jag är värd något/någon mycket bättre!

Allt annat kan ju ta sig där solen aldrig skiner!

Kommentarer
Postat av: emmaw

INGEN förtjänar att vara ett andrahandsval! Det där handlar nog om brist på självkänsla, att du innerst inne tänker att du inte förtjänar bättre, men det gör du!! Du måste börja tro på det :-D

Kram

2012-05-01 @ 23:16:17
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD

Förstår hur du känner dig =/

ingen förtjänar att vara ett andrahandsval, <3

2012-05-03 @ 16:41:28
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0