Bra start på 2012? M'yes!

Sådär nu har vi kommit in en bit i det nya året och jag kan inte påstå nått annat än att det har vart ett kalasbra år hittills.


På torsdag ska jag åka till min finaste!
Längtar lite väl mycket för mitt eget bästa känner jag men veckan kommer gå fort.
Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge...men jag vet inte jag.
Det känns inte speciellt nyttigt.
Men om tre dagar! Tre ynka dagar då får jag vad jag väntat på.



Ska förövrigt börja på en plåtslagerifirma om en vecka ungefär.
Ska jobba där en heldag en gång i veckan.
Vilket betyder att jag måste jobba antingen 6 dagar i veckan och bara ledig en dag eller jobba alla pass på mitt andra jobb (Morgon-, eftermiddag- och kvällspassen) 4 dagar i veckan.
Inget utav dem låter speciellt lockande måste jag erkänna.



Du gör mig nått så otroligt glad, får mig att le och känna att det är bra att vara just jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0