Nytt år och ny start

Sådär nu har vi påbörjat ett nytt år. 2012.
Jag har bestämmt att det ska bli det bästa året hittills! Så är det, går inte att diskuteras.

Jag hade förövrigt en bra nyårskväll men det kunde väl inte bli så mycket annat när man var med Adéle och Therese. Mycket fina människor det där!
Hade även Adéle här hos mig i mysiga två dagar och året kunde inte ha börjat bättre.

Har bara två få nyårslöften men för mig är dem stora, iallafall den sistnämda.

1: Börja på gym.
2: Börja tro på mig själv.


Men detta kommer jag klara galant!


Ritar fortfarande inte så mycket men ritade denna teckning till Adéle.
"Next time you think of beautiful things, don't forget to count yourself in"


Hon blev nöjd och då blev jag ännu nöjdare.
Det är just därför jag gillar att rita. När det jag gör uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0