Du väljer själv hur långt du vill gå

Jag fick mycket gensvar utav mitt förra inlägg.
Mycket mer än vad jag någonsin skulle kunna trott kan jag meddela.
Det finns en handfull bra människor på denna planet.

Och jag hoppas att dem som mobbade mig på nått vis kommer i kontakt med min förra text.
Att dem ser det ifrån mitt perspektiv och så dem verkligen förstår vad dem gjort.

Och om det är någon som undrar varför i hela världen jag skrev ut min historia/resa så var det för att folk i min närhet skulle veta anledningen till varför om jag beter mig konstigt eller udda i vissa tillfällen.
Vill inte att dem ska tro nått annat, att dem bara antar nått.
Då kan det bli gäälet.

Det var första gången jag någonsin skrivit om det jag har vart med om och jag måste erkänna att det var jobbigt och att det kom en och annan tår lite här och var.
Minnen, känslor och smärta kom tillbaka som ett slag i ansiktet.
Men nu har jag fått ur mig det och det ligger kanske inte och gror inom mig lika mycket.


Livet går vidare vare sig man vill det eller inte.
Och idag är jag glad för det.
Glad för att jag lever.
Glad för att jag är den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0