Don't Judge

Igår när Jag, Jennifer, mamma och pappa åkte hem ifrån Eskilstuna/Tuna Park så blev det en fin liten konversation...

Jennifer: "Vad skulle vi göra om Nettan satte på sig en klänning på Jesper's student?"
Pappa: "Jag skulle nog dö."
Mamma: "Jag skulle nog bli jävligt förvånad!"
Pappa: "Och Jesper skulle bli blind!"

Tack för den! Det värmde.

Helt ärligt så är det nog lättare att få pappa en klänning än att få på mig en...


Imorse vaknade jag helt panikslagen av att jag trodde att jag hade försovit mig men när jag kollade på klockan så visade det sig att den bara var 04.35 så lite glad blev jag att jag kunde vända mig om och sova nån timme till innan klockan skulle ringa.

När det är sånt här jäkla überskönt och fint väder ute så är mitt jobb det bästa man kan tänka sig! Man är ute och går i flera timmar i solen. Hejhej hallå fin solbränna! Det tackar jag inte nej till direkt.




Okej...jag kommer inte komma i form till beach 2011. Den saken är ju klart som korvspad! Men man kanske ska satsa på att komma i form till beach 2012! Det gör vi! Så nu har jag ett år på mig att bli fin...om jag nu kan bli det men slankare iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0