Imaginary Enemy

Hade sovmorgon idag igen eftersom jag jobbade eftermiddag och kväll. Men som vanligt sover jag inte så värst länge för det. Vaknade först kl 6, sen 7 och sist...9...tror jag. Gick upp, piggnade till lite och ställde mig sen på Orbitreken. Körde bara 5 km idag, jag kände att det fick räcka!

Kalasfint väder var det idag också, det gillas! Ute och vandra med vovvarna i några timmar i solsken är inte helt fel. Klippte även gräset, så jag har härmed inte vita skor längre...dem är gröööna! Fint.

Igår när jag var ute med en stor schäfer som heter Iver (Han gör skäl för sitt namn) så lyckades jag på nått vis klämma skinnet på fingret i kopplet så en liten bit skinn försvann precis där fingret böjer sig...skönt! Så när jag var hemma hos mor och far så skulle jag testa Sprayplåster...det vill jag aldrig göra om igen. FYHELVETE VAD DET SVED! Jag avled ju nästan! Gjorde sinnessjukt ont iallafall och inte funkade det speciellt bra heller. Lyckat.

Kollade på en skräckfilm hemma hos mamma och pappa mellan eftermiddagspasset och kvällspasset men dessvärre så hann jag inte kolla klart på filmen innan jag behövde åka iväg till hundarna igen. störade värre måste jag säga att det är. Och inte vet jag vad den hette heller. Det var nått på spanka iallafall.

Imorgon ska jorden gå under! Eller?
Då kommer jag dö i Uppsala med halva släkten! Trevligt!
För imorgon ska nämligen Jag, familjen och typ hela släkten på mormor's sida åka till morbror Anders för han fyller år. Det ska bli skojjsigt! Äta gott och umgås med trevligt folk...eller ja...nästan alla är trevliga..

Just ja! Imorgon ska jag väga mig igen, då hoppas vi på minus bland siffrorna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0