Allt du äger är ingenting värt om du inte väljer vad du har kärt

Imorse var det inte roligt att gå upp ur sängen kan jag säga er! Det tog emot nått enormt när klockan ringde. Inte okej!
Men det var skönt och fint väder ute så jag piggnade till ganska snabbt när jag var ute och gick med alla hundar.
Slutade ungefär 11.30, åkte hem och tänkte att jag skulle köra en sväng på Orbiteken. Yes box och så blev det! Jag trampade 1.1mil denna gång. Inte dåligt för att vara mig! Jag får så jäkla ont i fötterna! Skulle jag inte få det skulle jag kunna köra ett tag till men det känns som att fötterna ska hoppa av! Inte skönt.

Jag slingade även mitt hår för första gången någonsin idag! Eller mamma slingade det åt mig. Jag var en aning nervös över resultatet men det blev inte så hiskeligt stor skillnad men det blev snyggt måste jag säga!



Bilden är inte den bästa och det syns inte så mycket att jag slingat håret men det syns lite iallafall. Och det syns mer i verkligheten och det är väl huvudsaken.


//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0