Redan bortglömd?

Jag hade tid hos soc idag och alla som jobbar där verkar ta förgivet att man är född bakom flötet och inte har alla hästar hemma bara för att man söker hjälp hos dem. Det är ju så trevligt att bli idiotförklarad men å andra sidan så är jag väl inte riktigt som jag ska. Så det är väl bara tacka och ta emot antar jag.

Och inte vet jag om dem kan hjälpa mig heller. Fyfan vad jag hatar pengar! Jag har sån lust att bara skita i allt, sätta mig i en kartong utan för ica. Slippa all press och krav som kastas på en. Allt sånt som jag inte klarar av. Jag är en klen människa. Usch.


Vad gör jag för fel egentligen? Jag försöker och jag försöker men i princip alla jag tar mig an blir aldrig som jag tänkt mig. Antingen skiter det sig totalt (Som det oftast gör) eller så blir det kanske inte total katastrof men långt ifrån bra. Men ändå slutar jag aldrig försöka. Jag vill ju lyckas så jävla mycket! Nångång lär jag väl lyckas.

Soc har fan rätt. Jag är en idiot. Jag får det bevisat gång på gång.
Någon som vill ha en mesig idiot som inte gör en fluga förnär? Helt gratis. Rabatt kan fixas om så önskas.


Nej just ja! Positvit ska det vara annars får det vara! Detta fixar jag på ett eller annat vis. Det har jag gjort i 21 år så det är bara att fortsätta.



Men ibland blir man bra ledsen i ögat. Jag tror för mycket om folk. Att dem är bättre än vad dem själv säger att dem är. Ibland borde man kanske lyssna lite mer.
Nej sån är inte jag. Jag forstätter nog i samma stil som alltid.




//Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0