Please take my hand and you’ll never be alone again

Det känns inte helt okej när det är maj och man får lov att skrapa rutorna på bilen på mornarna. Kallt och jävligt blir det om man som jag alltid glömmer vantarna inne på hatthyllan. Grattis Nettan.


Idag kom det en ägare till hundpensionatet och lämnade en fruktansvärt söt liten fransk Bulldog-valp! Den är så söt så jag skulle kunna käka upp den! Han ser ut som en liten marsipangris. Jag vill ha den! Han är så liten så han skulle nog kunna få plats i byxfickan om både jag och han ville det.


Jag klippte gräset för första gången idag för detta år! Så nu kan sommaren bara komma tycker jag! Jag är nog en lite udda person som tycker det är roligt att klippa gräset...men det luktar ju så jädrans gott om nyklippt gräs så man blir helt lyrisk! :D Åkte även till stugan och skulle klippa gräset där. Men åkgräsklipparen ville inte sammarbeta för fem öre! Så jag gav fan i det, åkte hem och köpte en Daimstrut Päron! Jag kände att jag var värd den. Gott som satan var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0