I'd like to buy the world a home

Nu är alla kattungar sålda och levererade! Satan så skönt att dem äntligen är borta!
Och så nu kanske man kan börja sova utan att behöva ha öronploppar i öronen för att inte vakna. Vore galet skönt faktiskt. Men ska jag behöva bli så otroligt bortskämd?


Ingen sovmorgon för mig idag inte även fast jag var ledig. Pappa-katt skulle bli kastrerad kl 8 i Köping. Och eftersom Jennifer har opererat handen så fick jag lov att köra bilen Så klockfan ringde 7 imorse. Yaaay..
Men nu har han iallafall blivit av med sina ägodelar och det blir inga kattungar gjorda ifrån hans sida.


Och som sagt så har syster opererat handen så hon är mer eller mindre handikappad. Jag är glad att hon kan gå på toa själv x) Men bre mackor, knäppa fast sig i bilen och sätta på sig en tröja kan hon inte, så det får jag allt hjälpa henne med haha hon är 3 år igen på nytt.





Hade jag haft pengar skulle jag tatuera mig, köpa mig en ny fin kepa, coola T-shirtar och jeans, åka utomlands till ett varmt land, köpa mig en egen lägenhet, en ny dator, en lurrvig hundvalp, en blå snygg bil...men vem vill ha dem sakerna egentligen? Och pengar? Vem vill ha det?!



//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0