I will cross oceans to find you

Jag trodde inte att det skulle bli fullt lika fint väder idag som igår bara för att jag var ledig, men ack så fel jag kunde ha. Det blev soligt och väldigt varmt även idag! Så jag åkte ut till stugan och solade och även idag så var det fullt med folk ute i stugan. Trevligt.
Och jag lyckades somna i solen...igen. Jag har så otroligt lätt att somna i solen med lite musik i öronen. Som tur är så bränner jag mig inte så lätt. Annars skulle jag väl vara död vid det här laget.


Hade även bokat tvättstugan klockan 18.00, så det var bara att packa ihop kläder och vandra ner i källaren. Gick sen hem igen och ställde mig på Orbitreken och trampade 8.5km idag! Jag är så dutti så! Jag står som en levande fontän och trampar..men det är väl gulligt?


Imorgon är det läkaren på morgonen som gäller, sen har jag eftermiddags- och kvällspasset vid hundarna och jag tror fasiken att det ska regna imorgon men jag hoppas att jag slipper det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0