Ett stopp på vägen

Helvete vad jag har ätit sjukt fel denna vecka! Hejhej ångest!
Vadå, försöker jag gå ner i vikt? Nej det skulle man inte kunna tro! Vad tänker jag med egentligen? Inte fan går man ner i vikt om man käkar godis och annat onyttigt...
Men nu ska jag försöka att inte falla för det gotta och komma in på rätt spår igen! För såhär kan man inte hålla på om man vill få bort fettet som jag har överflöd av.


Åkte in till stan med syster idag och jag hittade ett linne och en tröjja. Det var länge sen jag köpte nå kläder till mig så det var skoj. Jennifer påstår att jag är kräsen och velig...vad menar hon med det? hehe
Åkte direkt till stugan efteråt och frossade i solen och värmen som dagen erbjöd! Galet skönt! Klippte även gräset med en gräsklippare som inte riktigt ville sammarbeta men vackert bidde det iallafall och gott luktade det också.


Imorgon är det jobb som står på schemat på morgonen och sen så tror jag nog att vi åker ut till stugan och solar eftersom det ska bli kanonväder även imorgon! Längtar redan tills jag sitter i solstolen och bränner sönder axlarna och bröstet...




Jag har förstört min gomm nått djävulskt! Brände sönder gommen totalt av crepsen igår som var nått enormt varma så jag blev alldeles skinnflådd och så käkade jag chips på nått udda vis som inte gjorde det hela bättre!
Att äta är inte bra! Jag ska sluta med det hädanefter tror jag.


//Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0