Studenten!

Igår så tog då lillebror Jesper studenten! Fy fan vad du är bra! :D
Glad och lite på lyset var han!


Fint och skönt väder fick dem också när dem sprang ut och hoppade och skrek på flaket. Det var lycka på hög nivå på alla flaken som åkte 3 varv genom stan.
Sen åkte vi hem och käkade smörgåstårta, prinsesstårta, bullar och kakor i alla dess slag! Gott som fan!
Min släkt är inte som den ska! Påstår nån annan nått annat så har dem fel! Vi är sjuka i huvudet, men det blir genast så mycket trevligare när vi träffas!


Sen när klockan började närma sig 19.00 så gick jag och syster ner till vattnet och tog några fina kort på varandra och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd över mina bilder!

Så här såg jag då ut på brors student. Stilig och fin med hatt och allt!




Det är inte bara upp till mig, bara så att du vet.
Men du verkar tro det. Du kan ha sumpat din chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0