Najs

I förrgår så var det tälning som stod på schemat. Och i Nävekvarn av alla ställen! 2 timmars bilresa i en bil som var sjukt varm och kvav. Det blev lite komplikationer under resans gång angående tältningen. Åska, det gillar vi inte när man ska sova ute. Men det slutade åska, klarnade upp och blev en kanonkväll! Solen lyste och det var behaglig värme.
Åkte hem till Emmas kompis och lastade in ALL packning i bilen. Det fick plats! Det ser ut attt vara en liten bil men ack så fel man kan ha! Och så klämde vi in 4 pers också. (y)
Åkte ut till Skeppsvik och det var sinnessjukt fint där!
Det var bara två personer som var tillräckligt coola och tuffa för att klara av ett dopp i det "varma" vattnet. Det var då självklart Emma och jag...vilka annars?
Sen så blev det en liten tipspromenad som jag konstigt nog vann haha otippat värre. Och bästa priset ever. En Musmattta med monster på!
Sen blev der kortspel och nån typ av vighetslek...kära nån så ovig jag känner mig och ljumskarna fick sen en rejäl omgång!
Grillade korv, kött, kyckling och sist men inte minst marshmallows! Omnomnom.
Det droppade senare in 2 pers till, gitarrspel och ännu mer av vighetsleken.
SEN KOM MYGGEN! Fyyyyfan vad jag hatar mygg. Det finns inte ord till det. Usch blä och fy!
Och konstigt nog så fick vi inte in nån enda jävla mygg i tältet! Det fattar jag inte hur vi lyckades med!
Jag sov ganska skönt med tanke på att man bara ligger på ett liggunderlag. Sen på morgonen när klockan blev...9(?) så skjutsade jag hem Emma och tog mitt lilla pick och pack och tog min 2 timmars bilresa hem igen.
Men jag måste säga att jag hade det väldigt trevligt!




Och så igår så bestämmde jag mig för att åka till Eskilstuna och gå på Club Kak. Jag tänkte om det blir tråkigt så är det väl bara att åka hem igen, inge mer med det.
När jag kom dit, typ 22.20 så var det knappt en kotte där! Satte mig vid väggen och väntade på att det skulle komma nå folk. Klockan gick och inte kom det så mycket folk heller, jag satte mig ute för att det var så sjukt varmt inne. Efter jag setat där i kanske 5 minuter så kommer det fram en tjej och frågar om jag kan ta kort på henne och hennes flickvän och självklart kunde jag göra det. Efter det så sa dem att jag skulle sätta mig vid dem. Dem tyckte jag såg så ensam ut och tyckte synd om mig haha. Men det var ena trevliga typer måste jag säga!
Sen så kommer det en tjej som jag pratat med på qx och sättter sig bredvid mig...det var en jäkel att vara på och inte vilja lämna min sida. Sen så kommer det en annan tjej som hette Malin och ville säga att hon och hennes syster tyckte jag såg väldigt bra ut! Tack för den säger jag! Humöret gick upp på topp!
Och så var det flera som gick fram till mig och sa att jag såg bra ut, var väldigt söt och hade snygg frisyr!
Och några som försökte få mig att dansa...lycka till säger vi till det! Jag dansar ju knappt alkoholpåverkad och hur ska det då gå när jag är fullt nykter?
Och jag blev bjuden på en fanta av en tjej...det ni! haha x)


Och så kan jag ju passa på att berätta en sak om hände när jag var ute med en kompis om heter frida för en vecka sen kanske.
Jag sitter i en soffa och chekar in folk som har roligt när dem är fulla och dansar lite som dem vill. Då kommer det två tjejer och frågar om det är upptaget bredvid mig och det var det ju inte så jag ställde mig upp så dem kunde gå in och sätta sig. Jag fick dessvärre sitta väldigt på kanten men, vad gör man inte för fina tjejer?
Sen efter ett tag så går jag iväg en stund och sen när jag kommer tillbaka så har dem suttit sig så jag inte får plats. Men inte hade jag tänkt att platsen skulle vara kvar så jag ställer mig vid kanten. Sen så petar ena tjejen på mig och frågade om dem tog min plats men självklart hade dem inte gjort det men dem hoppar in och säger att jag ska sätta mig där. Och så började det en liten konversation som gick såhär...

Hon: "Vad heter du?"
Jag: "Nettan"
Hon: "Va?"
Jag: "Nettan"
Hon: "Va?"
Jag: "Nettan"
Hon: "Nettan? Är du en tjej?!"
Jag: "Haha ja det är jag."
Hon: "Är du allvarlig?"
Jag: "Ja, jag har alla detaljer som behövs för att vara tjej."
Hon: "Nej men fan vad coolt!"
Hon: "Jag är helt straigt men jag måste säga att du ser jävligt bra ut!


Haha det gjorde min kväll 1000 gånger om!


Nu blev det en hel del text ser jag. Så den som inte har nått annat bättre för sig kan väl läsa detta relativt onödiga inlägg! Enjoy eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0