2011

Jahaja, då var 2011 påbörjat! :D

Och om man sammanfattar året 2010 så har det vart heeeelt okej, det har hänt en jäääkla massa! Saker som jag aldrig trodde jag skulle vågat gjort. Saker som jag aldrig trott att jag skulle vågat berättat
Ett händelserikt år.
*Jag har fått några riktigt underbara vänner.
*Jag har gått ner 13 Kilo.
*Jag har kommit ut ur garderoben.
och mycket mer!
Jag har kommit förvånandsvärt långt i mitt liv under förra året.

Nu börjar vi om på nytt och ser till att detta år blir det bästa någonsin!

Tack 2010 men nu säger vi hej till 2011!




Fan vad jag ska envisas med att skriva 2010! Kommer nog ta ett tag att vänja sig med att skriva rätt :P



Och så kan jag inte kommentera Sassa's blogg -.-'
"Ditt inlägg har utlöst spamfiltret och kommer inte att accepteras."
Dem kan ju ta sig nånstans!


Mindre än 1 vecka kvar nu tills jag ska gå på "Idol Live! Turné" och jag kommer träffa Sassa!
Taggataggataggatagga x1000!




//Nettan

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så tuff!! Älskar dig!

2011-01-03 @ 07:40:42
Postat av: Nettan

Då är vi två som är tuffa! ;) Älskar dig <3

2011-01-03 @ 10:04:37
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0