You're from a whole other world

Nu kör vi igång igen efter nån månads dvala, dumma vinter och snö som ska komma och hindra mig!
Det gillar vi inte.


När jag började att ta tag i mitt viktproblem den 14 Juni 2010 och tills idag den 8 Februari 2011 har jag gått ner totalt 17.1kg
Det är jag väldigt nöjd med och framförallt galet stolt över mig själv att jag klarat av det! Men jag har en bit kvar innan jag är vid mitt mål. Men här ger vi inte upp. Det är bara att kämpa och ta en dag i taget så klarar man det mesta och detta SKA jag klara! Det har jag bestämmt!
Och det finns vissa saker som gör att jag VERKLIGEN vill klara detta, som ger mig kraft, vilja och ork att fortsätta till mitt mål!
Nu kör vi!

------------------------------------------------

Började med en ny teckning för nån dag sen, vet inte riktigt när...
Jag har väl kanske ritat 3 timmar på den än så länge :)


Hela teckningen är inte med på bild.



//Nettan





Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

17 kilo. JÄVLAR!!!! keep up the good work!

2011-02-15 @ 15:41:53
URL: http://jessicaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0