Jaoo...

För nån dag sen så började jag på en evighetsteckning på Spindelmannen och jag har en känsla av att den kommer ta 4 år att rita.
Jag har lagt ner kanske 13 timmar men ändå har jag bara kommit så här långt...kul...
Och om ni undrar vad det vita jag har undvikit att rita lite var stans i teckningen så ska det vid ett senare tillfälle bli regn.


Spindelmannens dräkt har fruuuktansvärt mycket detaljer...


Idag var jag ute och gick med Sassa...dessvärre var det en hund eheh
Och så började det regna! Mitt hår hatar regn. När det blir lite fuktigt ute så får jag en frilla som ser ut som en svamp och det är inte okej. INTE.


Igår kväll klockan 18.00 följde jag med Linda till en utav RFSL's café-kvällar och det var väldigt trevligt måste jag säga och gratis fika tackar man väl inte nej till hehe Kom hem runt 21.30 igen och hade glömt hemnyckeln så jag fick lov att väcka Jennifer så hon kom ner och öppnade åt mig...ooops..

Och på lördag är det förfest hos Frida och sen utgång till Club KAK som gäller! Och jag har planerat att inte inta lika mycket alkohol som förra gången...


//Nettan

Kommentarer
Postat av: nisse c:

hur gör du när du skuggar?

eheh, använder du vanlig blyerts penna? :o

ååååh vill också rita så bra! :(

2011-02-06 @ 15:02:15
URL: http://musiknot.blogg.se/
Postat av: nisse c:

vart löper man sånt? :o

har haft en sådan Stompf innan, minns inte vart den är köpt dock :D

2011-02-06 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0