Uppdatering var det ja...

Lite hjärnsläpp och idétorka är en fin kombination när man ska uppdatera en döende blogg! Kanoners!
Men vi gör ett tappert försök.

Jag gillar pappa's fina och snälla kommentarer till grannen som spelade väldigt hög musik! "Din jävla neandertalare! Är du helt jävla mongo!" haha kärleken är så stor så den nästan går att ta på! Och inte spelade hon bra musik heller, ska du nu spela så hög musik så att Agda 82 år på andra sidan Kolbäck kan höra så kan du åtminstone spela bra musik. Tack på förhand!

Och så har jag klippt mig! Kalas! Jag var så galet nervös precis innan jag gick in, inte vet jag varför heller. När hon väl började klippa släppte nervositeten, det tackar jag för annars skulle jag dö i förtid.
haha jag såg även ut som Justin Bieber/Beiber (Hur fan stavas det?) en stund under klippningen! Jag fick lite smått panik en stund...jag ville inte se ut som honom, det skulle vara lite tragiskt. Men det blev bättre och jag blev väldigt nöjd över resultatet måste jag säga! Och dyrt är det. Nästan så man lägger sig ner och grinar när man räcker över pengarna. Inte helt okej.

Inte världens bästa bild men man ser iallafall att jag har klippt mig!


Åkte till stugan och städade ur bilen påvägen hem efter jag klippt mig. Jag tänkte att det kunde ju vara lite trevligt om man får bort glassplittret ifrån halva bilen efter gammla bakrutan. Och sen så visar det sig att en oljedunk har läckt ut på bilgolvet...awesome! Äckligt, kladdigt och allmänt snusk att ha olja på saker som då inte ska ha olja på sig. Tex. mössor och vantar. Skojj.


Imorgon ska jag utsätta mig för ännu mer nervositet! Kul? Inte just nervositeten men man måste ju stå ut med lite om jag nu vill träffa en fin flicka!
Så imorgon ska jag först jobba några timmar och sen bär det av mot nya äventyr i vildmarken.


//Nettan

Kommentarer
Postat av: Evve

Jätte fint=D

Nästa gång din granne spelar så hög musik tycker jag att du ska överrösta den med bra musik, haha!

2011-04-29 @ 12:59:41
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Evve

sv: Haha gör det xD

2011-04-30 @ 12:14:24
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0