Jag vann!

Heeeeerreguuuuud så glad jag blev nu lite såhär på kvällen! :DD

Lite innan klockan 20.30 nu på lördagskvällen så kom det upp ett meddelande nere i högra hörnet på dataskärmen att jag fått ett mail av Sassa...mitt hjärta stannar till, min puls går upp i minst 200 slag/minut och jag börjar hyperventilera...jag trycker mig in till mailet och läser detta:

"Hej Nettan!
Vill börja med att säga GRATTIS eftersom du vunnit Hardrock Hounds backdroptävling!"

Och sekunderna senare är jag TOTALT hyper! haha helt sjuuuukt! Sitter med ett enormt leende och skakar! Normalt? Nej det vet jag inte, men det skiter jag i :D Glad som fasiken är jag iallafall! :DDD

Jag hade ju självklart hoppats på att vinna men inners inne trodde jag allvarligt att jag inte skulle vinna! Jag menar varför skulle jag vinna? Lilla jag? Och det måste ha vart MÅNGA som skickade in bidrag! Men ack så fel jag kunde ha. Sassa och hennes band gillade mitt bidrag mest av alla :D





Sassa gjorde min dag! Min vecka och mitt år! :D Detta kan jag leva på läääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0