Idol Live! Turné

Som många kanske vet så drar alla 11 idolerna ifrån Idol 2010 ut på en turné i 5 olika städer nästa år och en utav städerna är Örebro :) Så dit har jag bokat biljetter till! :D

Det blev såna där aaaawesome biljetter som kallas "Side Stage-biljett" och med det menas att man får platser på scenen och man får möjlighet att träffa idolerna innan, under och efter spelning + signerat album :D
Så nära ett Backstagepass man kan komma påstår dem :DDD

Jag ska ta med teckningenSassa som jag ritade för ett tag sen ^^ Så jag hoppas jag kommer ha möjligheten att ge den till henne och att hon kan ta emot den :)

Det ska bli så jääääkla roligt! :D Längtar som en dåre x)


---------------------------------------------


Jag har haft idétorka i några dagar, jag har velat ritat men har inte kommit på vem eller vad jag velat rita :P

Men idag så började jag rita en bild på Christina Aguilera :) Här kommer en bild på hur det ser ut än så länge.



Det är inte hela teckningen på bilden och så har jag typ ritat klart ansiktet, förutom läpparna men jag orkar inte ta ett nytt kort x) Så denna bild får duga finfint!



//Nettan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan! Just nu har jag Dagens blogg på min blogg, anmäl dig gärna, du har inget att förlora, jag utser en vinnare imorgon=)

2010-12-01 @ 21:25:13
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag kanske ska köpa en side biljett till Lund, tänkte bara kolla med dig först, hur mkt fick man träffa idolerna innan och efter? Är de värt priset? =)

2011-01-09 @ 16:18:48
Postat av: Nettan

Svar till Kristin: Innan var knappt nånting alls, man sa typ bara hej när dem gick förbi efter så fick man träffa dem på Meet and greet och det var väl kanske 10, man kanske fick vara kvar längre...

Men jag tycker det var värt pengarna :D

2011-01-10 @ 13:34:58
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0