Julafton!

Jaha då har man klarat av denna julafton också ^^

Det började med att familjen åkte hem till mormor, morfar och Andres och fikade och öppnade lite paket :) Sen åkte vi vidare till farmor och farfar där vi käkade lunch, kollade på "Trolltyg i tomteskogen", öppnade paket och fikade :) Kusinerna Madde och Emelie, morbror Mikael och hans tjej var också där, trevligttrevligt :) Sen åkte vi hem och kollade på Kalle Anka och öppnade lite mer paket ^^ Hjälpte också till liiite med att göra tårta till morgondagen :P

Så idag har jag fått:
Ett presentkort på Carlings på 750kr - Av farmor och farfar
1000kr - Av mamma och pappa
100kr - Av mormor och morfar
En bok - Av syster
En skjorta (Som jag har på mig på bilden nedan) - Av lillebror

Liiite bilder ifrån idag...

Jag och systeryster



"Lille"bror och jag




och....jag




Så nu är det bara att tagga inför morgondagen! kalas på höd nivå väntas!
Jag och syster blir heeeela 21år och pappa blir....42år om jag inte är helt ute och cyklar ^^


God Jul på er!


//Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0