Ont om blogginlägg var det gott om..

Tänkte att det kanske var dags igen att uppdatera bloggen lite med en aning värdelös information och vetande.
Inte för att det är nån som bryr sig men ändå.


Jag har blivit med egen lägenhet, blivit anställd på ett halvår, klippt mig och åter igen insätt att man aldrig får den man vill ha.
Det är väl det som hänt i mitt liv dem senaste veckorna och månaderna.
Och det är även mycket jävla trevligt som kommer att hända vill jag lova!


Vi kan börja med det som händer idag.
Ska på bio med Syster yster Jennifer och Kusin vitamin Elinor. Det är då Paranormal Activity som visas på bioduken denna gång.
Filmen i sig är ju totalt värdelös egentligen men den blir läskig ändå.
Speciellt på bio men skyhögt ljud och livrädda människor omkring sig.

Och på fredag den 28 oktober, bär det av in till Stockholm med Jennifer för att sen möta upp Caroline och sen kolla på Robert Pattinson och Ashley Greene på Twilight Fan-Eventet.
Helt jäkla awesome!

Och den 10 november så blir det in till stockholm igen för att åka på Gaykryssningen.
Det ska bli så jäkla roligt!
Åker buss själv in till stockholm och har en egen hytt men man träffar ju alltid på trevligt folk där så det är inget som oroar mig för stunden.

12 november sätter jag mig på ett tåg i 5 timmar som tar mig till Malmö.
Och vem bor inte i Malmö om inte underbara Daniella.
Den 1 november blir det ett år sen vi träffades sist.
Och det är alldeles i påtok för länge sen, det ska inte få gå så länge mellan man träffar sin bästaste vän <3

Ooooooch sist men inte minst den 15 november så ska Jennifer och jag gå på Twi-day.
Och det betyder att bion börjar 15.30 och visar Twilight, sen New Moon, efter det Eclipse och seeen vid midnatt visas Breaking Dawn del 1.
Vilket jävla kalas vi kommer gå på!



Detta kommer bli bra känner jag!


Bjuder på en bild på moi..



Kommentarer
Postat av: almstroom

Hejsan, nu har jag Novembers Blogg,

Gå gärna in och anmäl dig!:)

2011-11-16 @ 15:46:44
URL: http://almstrooom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja, jag vill se:D

2011-11-17 @ 00:01:16
URL: http://tofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0