Idol 2010 Marieberg

Dem utröstade idolerna besökte då Marieberg i Örebro idag :) Jag och min syster var då självklart där ^^ Gaaalet tråkigt att Sassa inte var där dock! Så jag fick nöja mig med Elin och Alice (a)

Hämtade upp Carro påvägen och kom till Marieberg klockan 11.00 när dem började. Dem uppträdde 3 gånger under dagen och signerade då 3 gånger :) Första gången ställde vi oss i kön bara för att bli fotograferade med dem...sen andra gången så ställde vi oss i kön för att få autografer....det gick ju bra...eller inte! Alla trängdes så vi hann inte få några autografer då. Så vi står kvar och väntar till nästa gång och då lyckades vi få dem! Herregud, folk var ju som galna x)

Och så såg vi Andreas Carlsson som satt och signerade sin bok i en affär jag inte kommer på vad den heter nu ^^

Übercoola Elin!



Och übersöta Alice!



Det är syster som tagit bilderna, därför är det hennes namn på bilderna.


//Nettan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan! Nu har jag utsett vinnaren till Dagens blogg:D kolla om det var du<3 Om inte kan du alltid ställa en fråga till mig i mitt inlägg: frågestund, jag svarar på alla frågor och alla blir länkade:D

Ha det gött

2010-11-21 @ 14:18:04
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0