I'm yours

Jag kan ju börja med att jag har haft dem 2 bästa veckorna i mitt liv..snudd på iallafall.
Har haft min fina Adéle hos mig och känt att livet är allt bra härligt ändå.

I lördags eftermiddag bar det först iväg in till Västerås för att hämta Betty´s pass och solglasögon sen var det gasen i botten mot Göteborg. Med hjärtat bredvid mig så var det inte nå problem att köra hela vägen.
Men jag är tyvärr inte skapt för att köra i stora städer.
Min stressgräns är ganska låg och nådde upp till den fort.
Körde nästan ihjäl både mig och Adéle men tillslut kom vi fram till Gothia Towers.
Ett awesome hotell vill jag lova! Med utsikt över Liseberg och det var galet vackert när solen gick ner och Lisebergs lampor lyste upp.
Söndagen kom och regnbågsparaden stod på schemat.
Träffade bästa Linda och hennes flickvän och vandrade sedan i paraden.
Therese, Malin, Betty, Lisa och många andra bra människor träffade man även på och forsatte in på Liseberg och jag blev återigen 5 år! Åkband och karuseller in my heart!!
Mot kvällen var det bara att låta foten arbeta på gaspedalen för att ta oss hem.
Såna här helger borde man alltid ha!


Med tårar i ögonen och med en klump i halsgropen fick jag lov att pussa hjärtat hejdå på tågstationen. Det är fan inte lätt vill jag lova.
Jag hoppas du mår bra och orkar med att jag kommer och kramar ihjäl dig mot helgen! Annars syns vi iallafall nästa vecka om jag inte dött av längtan vill säga.
Jag vill alltid ha dig här hos mig, alla dagar i veckan. Kan inte få nog av dig.
Din närhet gör mig trygg.
Du är mitt lyckopiller hjärtat, glöm aldrig det!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0